Sometimes I feel like screaming / Deep Purple

While you were out... 你走的時候
the message says 櫃台留言說
You left a number 你留給我一個號碼
and I tried to call 我試著撥號
But they wrote it down 但他們寫的字是
in a perfect Spanish scrawl 完美的西班牙潦草字跡
in a perfect Spanish scrawl 完美的西班牙潦草字跡

Yet again 再一次
I'm missing you 我想念著你
King size bed 加大的床
(in a) hotel someplace 在某地的旅館
I hear your name 我聽到你的名字
I see your face 我看到你的臉
I see your face 我看到你的臉

(The) back street dolls 美麗的阻街女郎
and the side door johnnies 與側門的強尼們
The wide eyed boys with their bags full of money
這些張大眼睛的男孩滿袋子錢
Back in the alley 走進巷子
going bang to the wall 我重擊著牆
Tied to the tail 我被綁在
of a midnight crawl 午夜爬行的尾端
Heaven wouldn't be 天堂不會是
so high I know 我所知道的這麼高
if the times gone by 要是時光飄移
hadn't been so low 不曾是這麼的慢
The best laid plans 曾安排過最好的計畫
come apart at the seams 都四分五裂
and shatter all my dreams 粉碎我所有的夢想

Sometimes I feel like... 有時候我覺得很想
Screaming 尖叫
close my eyes 閉上眼
It's times like this 就是這樣的時刻
my head goes down 我的頭往下沉
and the only thing I know 我唯一知道的事
is the name of this town 是這個鎮的名字
is the name of this town 是這個鎮的名字

Yet again 再一次
I'm missing you 我想著你
won't be long 不會太久
O' coming home 就要回家了
Until that distant time 在那遙遙無期的時間之前
I'll be moving on 我會撐下去
I'll be moving on 我會撐下去

 

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 e314520513 的頭像
    e314520513

    好久沒吃雞排了,吃完雞排在減肥好了。

    e314520513 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()